بر اساس گزارش ها، Warner Bros به دنبال تقویت خروجی بازی های DC خود هستند

بر اساس گزارش ها، Warner Bros به دنبال تقویت خروجی بازی های DC خود هستند

در مورد اینکه WB Games آینده چه خواهد شد، علامت سوال های زیادی وجود دارد. گزارش‌های مربوط به فروش احتمالی استودیوهای آن مدتی است که در حال انجام است برخی از آنها را WB Games آشکارا رد کرده است ، در حالی که ادغام برادران وارنر و دیسکاوری سوالات بیشتری را ایجاد کرده است. با این حال، گزارش های جدید ادعا می کنند که در پی ادغام، این شرکت به دنبال گسترش حضور خود در فضای بازی است.

 

گزارشی که اخیراً توسط Variety منتشر شده است ادعا می کند که پس از ادغام برادران وارنر و دیسکاوری، این شرکت اکنون به دنبال تقویت خروجی DC خود در چندین جبهه از جمله بازی های ویدیویی است. ظاهرا، WB به دنبال شخصیتی برای نظارت بر بازنگری اساسی خروجی دی سی در رسانه‌ها است، مشابه کاری که کوین فایگی برای مارول انجام داده است. ظاهراً شامل احیای سوپرمن نیز خواهد شد.

 

همه اینها چه شکلی به خود خواهند گرفت، باید دید. WB Games قبلاً گفته بود که در آینده، بازی‌های این شرکت بر روی املاک متعلق به Warner متمرکز خواهد شد و این گزارش نیز با آن مطابقت دارد.

 

در حال حاضر، ساخت سه بازی مرتبط با DC به طور رسمی تایید شده است که WB Games Montreal روی Gotham Knights، Rocksteady روی Suicide Squad: Kill the Justice League و Monolith Productions روی Wonder Woman کار می کنند.

 

به غیر از DC،  WB Games پروژه های دیگری نیز در دست ساخت دارد. Avalanche Software در حال کار بر روی Hogwarts Legacy است، در حالی که گزارش‌ها ادعا می‌کنند که NetherRealm Studios در حال کار بر روی Mortal Kombat 12 است.

کلمات کلیدی :

Warner Bros

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/9f8e

خبرنامه بازی ها

گالری